poniedziałek, 1 lipca 2013

Wracam na bloga!

Cześć wszystkim po długiej przerwie!
Jak widzicie, zmieniłam wygląd bloga, muszę jeszcze dokończyć wstawiać zdjęcia reszty moich lalek do zakładki, którą zaktualizowałam. Dwie moje lalki- Megi i Maya przeszły całkowite metamorfozy. Myśle, że po wszystkim mam dwie idealne (no prawie) lalki :3 Wczoraj byłam na koncercie, wróciłam o trzeciej w nocy ;-; Chyba jestem zbyt przyzwyczajona do wstawania do szkoły, bo siedzę już od ok. 5-6 godzin. Listonosz przyniósł awizo, więc teraz czekam, aż będę mogła pójść na pocztę =^.^=

 
I żegnam się z Wami starym zdjęciem Lonnie.

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś. Lonnie cudo ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lonnie to moje marzenie, tylko kolor brzoskwinki bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba jej makijaz ^^
    uroczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że z powrotem jesteś , śliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,że wracasz ^.^ Brakowało mi Twoich notek ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocie kocie kocie kocieeee!
    Czekam z niecierpliwością na Twoje następne posty! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna lalka !

    OdpowiedzUsuń