niedziela, 7 kwietnia 2013

Nowy dom Mai

 
Dziś zrobiłam parę zdjęć mojej ślicznotce :) Z paru zdjęć wyszło całe fotostory, ale mogę oficjalnie potwierdzić, że zakochałam się w Mai :D
 

* tup tup tup*

C: Już jesteśmy na miejscu!

M: Jaki duży ten pokój! Naprawdę będę tu mieszkać?
C: Będziesz mieszkać ze mną i...
 

M: ...A kto to jest?!

C: Ach! No właśnie, to jest Megi.

M(aya)-Cześć!

M(aya)-Jestem Maya!

M(egi)-Ej!

M-Caroline, ona jest trochę dziwna!


M-Caroline, skąd przyjechałaś?

C-Ja jestem z Japoni, strasznie długo leciałam samolotem!

C-Dziewczyny, mam pomysł!

 

C-Pobawmy się lalkami!

M-Megi, chodź, pobaw się z nami!

C-Ja mam blondynkę!

M-A ja brunetkę!

M-Tylko dzieci bawią się lalkami!

A-Cześć!

C- Cicho, nie przeszkadzaj!

M- Cześć!

I kończę jednym zdjęciem Mai :)

6 komentarzy:

  1. Świetna jest! :3 Ale chyba i tak wolę Caroline, spodobała mi się! 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę pogmatwane, ale spoko ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Korniszon rządzi! Robisz coraz fajniejsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa.!!
    Jak patrzę na ten przesłodki pokoik to zazdroszczę T^T
    Niestety pokój moich lalek przeżywa właśnie kryzys i biedaczki muszą mieszkać na parapecie!
    Super te wszystkie "bajery" i zabawki z pokoju (na półkach) ;3

    OdpowiedzUsuń